نمایشگاه عرضه مبلمان منزل، دکوراسیون و سرویس خواب با هدف معرفی و ارائه محصولات جدید بنگاه‌های کوچک و متوسط تولیدی از سه‌شنبه ۹ بهمن برپا می‌شود.

نمایشگاه مبل و دکوراسیون داخلی

با توجه به استقبالان خریداران از عرضه مستقیم و بدون واسطه تولید صنعتگران ایرانی، نمایشگاه مبلمان منزل و دکوراسیون داخلی، از ۹ تا ۱۳ بهمن‌ماه در مجموعه چهل‌سرای مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، نمایشگاه مبلمان منزل و دکوراسیون داخلی با حضور ۱۱۰غرفه تولیدکننده و عرضه‌کننده سرویس و کالای خواب، دکوراسیون داخلی، مبلمان منزل، فرش و تابلو فرش دستبافت، در فضایی قریب به ۱۰هزار مترمربع در سراهای بیست و دوم، چهاردهم، هفتم و پنجم مجموعه چهل‌سرا، میزبان عموم مردم است.

به منظور نظارت بیشتر و پیگیری مشکلات و تخلف‌های احتمالی، از حضور تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان فاقد پروانه رسمی کسب و کار در این نمایشگاه، جلوگیری شده است. در این رابطه طبق اعلام برگزار کننده نمایشگاه، تمامی خریدها همراه با صدور فاکتور از سوی فروشنده بوده و در هنگام خروج از سالن‌ها، ستاد اجرایی نمایشگاه، فاکتورها را برای ایجاد امکان پیگیری‌های بعدی، ممهور می‌نماید.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه مبلمان منزل و دکوراسیون داخلی می‌توانند از ۹ تا ۱۳ بهمن‌ماه، در روزهای عادی از ساعت ۱۱ تا ۲۱ و در روز جمعه از ساعت ۱۳ تا ۲۱ به مجموعه چهل‌سرا در ضلع جنوبی مصلای امام خمینی(ره)، مراجعه نمایند. در ایام برپایی نمایشگاه، پارکینگ مجموعه چهل‌سرا در خیابان شهید مفتح، خیابان نقدی پذیرای مراجعان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.