ستاد برگزاری مراسم ارتحال آیت‌الله هاشمی شاهرودی در اطلاعیه‌ای، جزئیات برنامه اقامه نماز و تشییع پیکر ایشان را اعلام کرد.

مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی

مراسم اقامه نماز و بدرقه مرحوم آیت‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی صبح چهارشنبه ۵ دی ماه از ساعت ۸صبح در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، ستاد برگزاری مراسم ارتحال آیت‌الله هاشمی شاهرودی با صدور اطلاعیه‌ای، برنامه‌های اقامه نماز، تشییع و خاکسپاری رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را به شرح زیر اعلام کرد:

- مراسم وداع امروز سه شنبه(۴ دی ماه) بعد از نماز مغرب در مسجد حضرت امام صادق (ع) واقع در میدان فلسطین

- مراسم اقامه نماز و بدرقه از ساعت ۸ صبح چهارشنبه (۵ دی ماه) در مصلای امام خمینی(ره)

- مراسم تشییع و تدفین در قم، از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه (۵ دی ماه) در محل مسجد حضرت امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)

رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیتی که به مناسبت رحلت این فقیه عالیقدر صادر کردند، آیت‌الله هاشمی شاهرودی ـ رضوان الله علیه ـ را استادی بزرگ در حوزه علمیه قم، کارگزاری باوفا در مهم‌ترین تشکیلات نظام جمهوری اسلامی، عضو مؤثری در شورای نگهبان و رئیس موفقی در مجمع تشخیص مصلحت برشمردند و تاکید کردند آثار و برکات علمی بسیاری از این مرحوم بر جای مانده است.  

ستاد برگزاری مراسم ارتحال آیت‌الله هاشمی شاهرودی از مردم عزیز و قدرشناس برای حضور باشکوه و تاریخ‌ساز در آیین تشییع و خاکسپاری آن عالم وارسته و فقیه مجاهد دعوت به عمل آورده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.