هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی؛ ایپاس ۲۰۱۸، با شعار «امنیت و ایمنی، پشتوانه تولید داخلی» از دوشنبه نهم تا پنجشنبه دوازدهم مهرماه در شبستان مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

ایپاس 2017

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایپاس با هدف به روزرسانی، توسعه و ارتقاء کمی و کیفی تجهیزات پلیسی، معرفی فناوری‌های روز جهان، ارتقاء توانمندی و فناوری‌های پلیسی با رویکرد پیشگیری از وقوع جرم، برپا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، در این نمایشگاه بیش از ۳۵۰ شرکت امنیتی و ایمنی از ۲۰ کشور دنیا در حوزه‌های متنوع از قبیل فناوری اطلاعات و ارتباطات، حمل و نقل، تسهیلات و مهمات، یونیفرم و لباس، نظارت تصویری و تجهیزات مراقبتی، ترافیک، ایمنی آتش نشانی، امداد و نجات، سیستم‌های آموزشی و مشاوره‌ای و سایر زمینه‌های دیگر، اعم از تجهیزات اشعه ایکس و نشریات تخصصی مرتبط حضور دارند.

علاوه بر حضور ۱۹۳ برند با بیش از ۵هزار عنوان محصول، حضور ۱۷ رده پلیس‌های تخصصی و معاونت‌های پشتیبانی کننده، ارائه خدمات انتظامی برای عموم، ارائه خدمات مشاوره در خصوص آسیب‌های اجتماعی و مشاوره حقوقی، از دیگر ویژگی‌های این دوره از نمایشگاه ایپاس است.

از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه، اجرای مانورهای نمایشی در محوطه باز، نمایش تجهیزات پلیسی و راه‌اندازی شبیه‌ساز تیراندازی با سلاح مختلف است.

علیرضا علی‌آبادی، دبیر نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی، با اشاره به تفاوت‌های هفدهمین دوره این نمایشگاه با دوره‌های قبل، گفت: افزایش فضای نمایشگاهی، پیش‌بینی بیش از ۱۰ نشست و کارگاه تخصصی در طول نمایشگاه، حضور شرکت‌های دانش بنیان و مراکز رشد دانشگاه‌ها به صورت تجمیع شده، برگزاری بخش ویژه ۴۰ سالگی پلیس و انقلاب با مشارکت تمامی یگان‌های ناجا، تجمیع نمودن غرفه‌های بخش بین‌الملل در یک محل به منظور تسهیل در بازدید، از جمله مزیت‌های ایپاس ۲۰۱۸ خواهد بود.

علی‌آبادی با اشاره به عرضه ابداع‌ها و اختراع‌های جدید در هفدهمین نمایشگاه ایپاس، افزود: در بخش مخترعان نیز ۷۰ اختراع و ابتکار از بخش‌های مختلف ناجا، فنی‌حرفه‌ای و دانشگاه، در قالب ۱۱ غرفه در نمایشگاه ارائه خواهد شد.

ایپاس ۲۰۱۸، هفدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی، ۹ تا ۱۲ مهرماه از ساعت ۹تا ۱۸، در شبستان مصلای امام خمینی(ره) برپا می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.