چهارمین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته با مشارکت و حضور گسترده بیش از ۵۰۰ شرکت فعال از ۲۴ کشور دنیا، با هدف نمایش توانمندی‌های صنعت دارویی کشور، ۲ تا ۴ مهرماه در شبستان مصلای امام خمینی(ره) برپا می‌شود.

صنایع دارویی

ایران فارما مهم‌ترین رویداد دارویی در سطح منطقه است که توسط سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران و با حمایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان غذا و دارو برگزار می‌گردد.

ارائه آخرین دستاوردها و نوآوری‌های در زمینه دارو و صنایع وابسته، معرفی ظرفیت و پتانسیل موجود شرکت‌های فعال در زمینه دارو و صنایع وابسته، برقراری ارتباط با مراکز تحقیقاتی علمی داخلی و بین‌المللی، ایجاد بستر مناسب برای تجارت بین‌المللی در زمینه دارو و صنایع وابسته و بویژه حمایت از تولیدات داخلی و توسعه صادرات دارویی در شرایط کنونی کشور، از اهداف چهارمین دوره این نمایشگاه خواهد بود.

با توجه به چشم انداز برگزاری نمایشگاه، در راستای تبدیل ایران به قطب دارویی منطقه، برنامه‌های مختلفی در این نمایشگاه برای افزایش اثرگذاری در ابعاد مختلف تجاری، علمی و فرهنگی در نظر گرفته شده است.

اختصاص ۳۳ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی، برپایی «سومین نمایشگاه کتاب‌های تخصصی علوم پزشکی، دارویی و دانشگاهی»، «هفتمین همایش طلای سبز» با هدف معرفی توانمندی‌های کشور در وارد شدن به بازار داروهای طبیعی، برگزاری دومین نمایشگاه «رسانه‌های سلامت محور» و کارگاه‌های آموزشی و مورد کاوی ویژه متخصصین دارویی، صاحبان سرمایه، دانشجویان و فعالان صنعت دارو، از جمله ویژگی‌های نمایشگاه ایران فارما ۲۰۱۸ خواهد بود.

در این رویداد بزرگ دارویی شرکت های تولید کننده دارو و مواد اولیه دارویی، شرکت های توزیع کننده و یا  وارد کنندگان دارو، شرکت های تجهیزات و ماشین آلات دارویی، شرکت های خدمات چاپ و بسته بندی دارو، شرکت های تولید کننده داروهای نو ترکیب و شرکت های دانش بنیان، شرکت های تولید کننده داروهای گیاهی، مراکز علمی، تحقیقاتی و پژوهشی داروسازی، شرکت های آرایشی و بهداشتی، شرکت های تجهیزات مراقبتی، نشریات حوزه دارویی و همچنین بیش از ۱۳۰ انجمن و سازمان و نهاد فعال حضور جدی و فعالی دارند.

ایران فارما ۲۰۱۸، چهارمین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته، ۲ تا ۴ مهرماه از ساعت ۹ تا ۱۸ در شبستان مصلای امام خمینی(ره) برپا می‌شود. بازدید برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.