محمد شریعتمداری، معاون اجرایی رئیس جمهور و هیئت همراه از سومین دوره نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در مجموعه چهل سرا واقع در ضلع جنوبی مصلای امام خمینی(ره) بازدید کرد.

بازدید معاون اجرایی رئیس جمهور از نمایشگاه مصلای امام خمینی(ره)

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، علی فاضلی، رئیس اتاق اصناف و کریم دولتی، قائم مقام بهره برداری و امور فرهنگی مصلای امام خمینی(ره) محمد شریعتمداری را در این بازدید همراهی کردند و وی را درجریان جزئیات برگزاری دور سوم از سری نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا از ۲۱ اسفندماه در مجموعه چهل سرا آغاز به کار کرده قراردادند.
قائم مقام بهره برداری و امور فرهنگی مصلای امام خمینی(ره) در حاشیه این بازدید به اقدامات مصلای امام خمینی(ره) در حوزه دسترسی آسان مردم به امکانات رفاهی و پذیرایی نمایشگاه ها اشاره کرد و گفت: بازسازی مسجد باقرالعلوم واقع در مجموعه چهل سرا، ایجاد سیستم ATM از بانک های مختلف، افزایش ساعات بازدید و تعبیه سرویس بهداشتی در همه بخش های این مجموعه از جمله این اقدامات است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر تمامی غرفه های نمایشگاه، به دستگاه کارتخوان مجهز هستند افزود: مجموعه چهل سرا به سه بخش شمالی، میانی و جنوبی تقسیم بندی شده و برای رفاه حال بازدیدکنندگان از برنامه های مختلف، در تمامی این بخش ها اغذیه فروشی، پارکینگ و سرویس بهداشتی جانمایی شده؛ ضمن اینکه حضور نیروهای امدادی نیز از دیگر مواردی است که مصلای امام خمینی(ره) نسبت به آن تاکید داشته است.
وی همچنین به نظرسنجی های انجام شده طی دور دوم و دور سوم نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا نیز اشاره و اضافه کرد: خوشبختانه شکایتی مبنی بر کمبود امکانات رفاهی از جانب بازدیدکنندگان نداشته ایم اما در صورت وجود انتقاد نیز نسبت به رفع آنها اقدام خواهیم کرد.
دولتی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه های بهاره، عرضه مایحتاج مردم با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت است و نظرسنجی ها نشان داده درصد بالایی از این اهداف محقق شده است.
همچنین علی فاضلی، رئیس اتاق اصناف نیز با بیان اینکه این نمایشگاه‌ها صرفا با حضور تولیدکنندگان داخلی برگزار می‌شود گفت: در دور جدید نمایشگاه‌های فروش بهاره شهروندان می‌توانند اجناس و کالاهای ایرانی را با تخفیف‌ ۱۰ تا ۳۰ درصد و زیر نظر هیات‌های نظارت اتاق اصناف خریداری کنند.
رئیس اتاق اصناف با بیان اینکه استقبال قابل توجهی در روزهای اخیر از نمایشگاه‌های بهاره صورت گرفته است، گفت: در نمایشگاه دور سوم نیز همانند دو دوره قبل، انواع مختلف پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، لوازم آشپزخانه، لوازم منزل، شیرینی و شکلات، مواد پروتئینی و ... در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

دور سوم نمایشگاه عرضه مستقیم کالا تا ۲۸ اسفندماه پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

منبع: روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره) تهران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.