اجتماع بزرگ مادران و شیرخوارگان عاشورایی و آیین بزرگداشت مقام حضرت علی اصغر(ع) جمعه ۱۴ مرداد در شبستان مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

زمینه خبر

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، به مناسبت فرا رسیدن ایام عزاداری سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش، جمعه ۱۴ مردادماه برابر با هفتم محرم الحرام ۱۴۴۴ از ساعت ۸ الی ۹:۳۰ مجلس سوگواری شهید شیرخواره کربلا، در مصلای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

سخنران این مراسم که از ساعت ۸ صبح به طور رسمی آغاز می‌شود، حجت الاسلام و المسلمین مسعود عالی خواهد بود و حاج میثم مطیعی در این برنامه به ذکر مصیبت اهل‌بیت(ع) می‌پردازند.

درهای مصلی از ساعت ۶:۳۰ باز خواهد بود و شهروندان می‌توانند برای عبور و مرور از ورودی‌های‌ شماره ۱۸ و ۱۹ در بزرگراه رسالت، ورودی‌های شماره ۷، ۱۳، ۱۵ در خیابان شهید قنبرزاده و ورودی‌های شماره ۱ و ۳ در خیابان شهید بهشتی استفاده کنند.
علاوه بر این، همانند سایر برنامه های مصلی، ایستگاه مترو شهید بهشتی و ایستگاه مترو مصلای امام خمینی(ره) آماده خدمت‌رسانی هستند.
همچنین پارکینگ عمومی شهید بهشتی نبش خیابان پاکستان، پارکینگ‌های شماره ۱۹ و ۲۰ در بزرگراه رسالت، پارکینگ‌های شماره ۷ و ۸ در خیابان شهید قنبرزاده و پارکینگ چهل‌سرا برای خدمات‌رسانی به عموم مردم در نظر گرفته شده است.
در این مراسم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک الزامی است.

خبرنگاران و عکاسان رسانه‌ها برای پوشش این مراسم می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۵۳۱۰۰۰ روابط عمومی مصلی تماس گرفته ویا از طریق ارسال پیام به واتس‌آپ روابط عمومی به شماره 09038351520 و یا در روز مراسم با مراجعه به محل ستاد خبری در ورودی شماره ۲۰ شبستان اصلی مصلی کارت اصحاب رسانه دریافت نمایند.

مصلی میزبان اجتماع بزرگ مادران و شیرخوارگان عاشورایی در اولین جمعه محرم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.