مدیر اجرایی بخش عفاف و حجاب بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ثبت‌نام بیش از ۳۰۰ تولید کننده برای حضور در نمایشگاه قرآن سال جاری خبر داد و گفت: ۱۵ فروردین‌ آخرین روز ثبت‌نام در بخش حجاب و عفاف نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم است.

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا

اسدالله سلیمانی، رئیس هیئت‌ مدیره انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب و مدیر اجرایی بخش عفاف و حجاب بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، با اشاره به اینکه فردا ۱۵ فروردین‌ماه آخرین روز ثبت‌نام بخش حجاب و عفاف بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم است، گفت: با توجه به اینکه لازم است شرایط و صلاحیت تولیدکنندگانی که برای حضور در نمایشگاه قرآن ثبت‌نام کرده‌اند بررسی شود، مهلت ثبت‌نام تمدید نخواهد شد.

وی اعلام کرد: تاکنون بیش از ۳۰۰ تولیدکننده محصولات عفاف و حجاب برای حضور در نمایشگاه قرآن ثبت‌نام کرده‌اند که از بین آنها ۱۴۰ تا ۱۵۰ تولیدکننده در همین تعداد غرفه امکان حضور در نمایشگاه را خواهند داشت.

سلیمانی یکی از دغدغه‌های جدی تولیدکنندگان عفاف و حجاب را کاهش قیمت‌ها برای کمک به تأمین اقلام مورد نیاز خانواده‌ها دانست و گفت: محصولات ارائه شده در بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن ۲۰ درصد نسبت به بازار ارزان‌تر خواهد بود.

وی از نظارت دقیق بر کیفیت محصولات ارائه شده خبر داد و گفت: اگر کالا و پارچه‌ای اعلام شود جنس کره‌ای، ژاپنی یا ... است، بر صحت این ادعا نظارت خواهد شد.

مدیر اجرایی بخش عفاف و حجاب بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد به دلیل واگذاری بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن به انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب به عنوان یک تشکل مردمی تشکر کرد و گفت: امیدواریم به کمک اعضای انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب که اولویت بیشتر آنها فرهنگی است، بتوانیم این بخش را متفاوت‌تر و بهتر از سال‌های گذشته برگزار کنیم.

یادآوری می‌شود، تمامی طراحان، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان محصولات حجاب کشور می‌توانند برای ثبت‌نام اولیه تا ١٥ فروردین به نشانی اینترنتی Https://Bahejab.ir/Ersalmadarek مراجعه و نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.