اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور با حضور ۱۲۵ شرکت که شاخصه‌های مدیریت جهادی دارند، با حضور محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور و محمدحسین سپهر رییس هیات مدیره انجمن مدیریت جهادی در مصلای امام خمینی(ره) تهران آغاز بکار کرد.

افتتاح نخستین نمایشگاه دستاورد‌ها و توانمندی‌های جهادی کشور

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، احسان جلوه مدیر ارتباطات نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی عصر امروز یکشنبه در خصوص این نمایشگاه گفت: مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر همواره و بارها بر کار و مدیریت جهادی تاکید فراوان داشته و آن را از شاخصه‌های مسئولیت در نظام اسلامی دانسته اند، در واقع مدیریت جهادی در منظومه فکری رهبر معظم انقلاب نه یک شعار بلکه هویت اصلی مدیریت نظام اسلامی است.

وی بیان کرد: انجمن مدیریت جهادی کشور در سال ۱۳۹۵ به عنوان تشکلی ملی با اهداف کمک به پیاده‌سازی منویات مقام معظم رهبری در شاخص‌های مدیریت جهادی، تربیت و آموزش مدیران کشور، توسعه فرهنگ جهادی در بین مدیران کشور و هم گرایی و هم افزایی نهادها و سازمان‌های خصوصی و دولتی شکل گرفت.

جلوه اضافه کرد: این انجمن علاوه بر معرفی مدیران اصلح، تلاش برای هم افزایی قوای کشور در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و سربلندی ایران اسلامی دارد، امسال اولین دوره نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور با هدف هم افزایی و تلاش برای انعکاس تفکر مدیریت جهادی از تاریخ ۲۴ تا ۲۶ بهمن ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

این مسوول ادامه داد: البته مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر بود نمایشگاه همزمان با یوم الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شود که با توجه به آخرین مصوبه ستاد ملی کرونا و نیاز به اجازه برگزاری نمایشگاه، در نهایت با یک هفته تأخیر از امروز یکشنبه ۲۴ تا سه شنبه۲۶ بهمن با بالاترین میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی گفت: تعیین شده است در ورودی نمایشگاه تست اومیکرون از بازدید کنندگان با دستگاهی از محصولات یکی ازشرکت‌های جهادی حاضر در نمایشگاه گرفته می‌شود و پس از ضدعفونی دست و تعویض ماسک در درب سالن ورودی، تنها افراد سالم و عاری از ویروس جهت بازدید وارد سالن شوند.

جلوه تصریح کرد: بیش از ۱۲۵ مجموعه فعال صنعتی از سراسر کشور در قالب هولدینگ یا شرکت در حوزه‌های صنعت، معدن، کشاورزی، مواد غذایی و... که شاخصه‌های مدیریت جهادی در این مجموعه‌ها رعایت و اهمیت دارد حضور دارند، این امر در حقیقت با همراهی و تایید شرکت‌ها ازجانب وزارت کشور و کارگروه استانداری‌های سرتاسر کشور با حضور نمایندگان اداره صمت، جهاد کشاورزی، اتاق بازرگانی و پارک‌های فناوری استان‌ها صورت گرفته شده است.

وی گفت: این فعالان تولید در پاویون‌های استانی مستقر شدند، پاویون‌های همدان، فارس، مازندران، قزوین، البرز، سیستان و بلوچستان و لرستان جزو فعال‌ترین استان‌ها هستند.

مدیر ارتباطات نمایشگاه با اشاره به اینکه نمایشگاه به دو بخش تقسیم شده گفت: بخش اول در قالب ارائه و معرفی جدیدترین تولیدات شرکت‌ها است، بخش بعدی نمایشگاه تشکیل میز خدمت از سازمان‌هایی که جهت خدمت‌رسانی به آحاد مردم فعالیت دارند مانند میز خدمت سازمان تامین اجتماعی و شرکت شهرک‌های صنعتی پلیس امنیت اقتصادی و پلیس فتا با رویکرد پشتیبانی از بخش تولید، پلیس فتا و معاونت اجتماعی ناجا است.

وی گفت: ارائه خدمت به مردم توسط میز خدمت حوزه ریاست قوه قضائیه، دیوان‌عالی کل کشور، دادستانی کل کشور، دیوان عدالت اداری کشور، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان تعزیرات حکومتی کشور، دادگستری استان تهران، دادسرای عمومی و انقلاب تهران، شورای حل اختلاف استان تهران، مرکز وکلا ٬ کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضائیه از دیگر برنامه‌های جنبی در نمایشگاه است.

این مسئول افزود: همچنین مرکز آمار و فناوری قوه قضائیه ثبت نام رایگان سامانه ثنا را برای بازدیدکنندگان انجام خواهند داد و جلسات تخصصی، کارگاه‌ها و جلسات رو در رو که ذات هر نمایشگاه است انجام می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.