گردهمایی ۳۰ هزار نفری با عنوان «نسل سلیمانی‌ها» و با حضور دانش‌آموزان استان تهران روز چهارشنبه ۱۶ بهمن‌ ماه در مصلی برگزار می‌شود.

همایش نسل سلیمانی‌ها

گردهمایی ۳۰ هزار نفری دانش آموزی برای حمایت از راه شهید سلیمانی با عنوان «نسل سلیمانی‌ها» و با هشتگ #من_سلیمانی_ام روز چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، محمد تقدیری سخنگوی این گردهمایی و مدیرعامل مدارس معارف اسلامی صدرا طی برگزاری یک نشست خبری درباره این گردهمایی، اظهار داشت: شخصیت شهید قاسم سلیمانی ابعاد مختلفی دارد و مکتب او را باید شناخت؛ شهید سردار سلیمانی مجاهدی سلحشور بود که در عرصه‌های اجتماعی همانند حوادث ناشی از سیل نیز مجاهدت داشت.

وی افزود: سردار شهید قاسم سلیمانی در جبهه‌های مختلف جهاد نظامی و غیرنظامی حضور داشت و یکی از الگوهایی است که می‌توان در گام انقلاب اسلامی از او یاد کرد.

سخنگوی گردهمایی ۳۰ هزار نفری دانش آموزی، تاکید کرد: این همایش در دهه فجر و با حضور ۳۰ هزار دانشجو از ساعت هشت تا یازده برگزار می‌شود.

تقدیری با بیان اینکه سلیمانی شدن با یک همایش محقق نمی‌شود، افزود: نمایندگان جبهه مقاوت در این همایش حضور دارند؛ این مقاومت و مقابله با ظالمان است که می‌تواند انقلاب اسلامی را در جهان پیش ببرد و این مکتب را به دست منجی جهان بشریت برساند.

وی برگزاری این گردهمایی را گامی در مسیر تکریم خانواده شهدا دانست و اظهار داشت: شهدایی که دوری‌ها و نبودن‌ها را به خاطر اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی تحمل کردند به قدری به امام راحل باور داشتند که برای رسیدن به این اهداف از فرزند و خانواده خود گذشتند و گام در عرصه جهاد و مقاومت گذاشتند.

سخنگوی گردهمایی ۳۰ هزار نفری دانش آموزان، این همایش را همراهی و جبهه سازی نسل سلیمانی‌ها و دانش آموزان عنوان کرد و گفت: دانش آموزان سرمایه‌های این کشور و نسل سلیمانی‌های آینده کشور هستند؛ هر کدام از آنها موشک، پایگاه‌های موشکی، نیروی قدس سپاه و جبهه مقاومت در مقابل ظالمان جهان هستند و به دشمن اعلام می‌کنیم که شما در مقابل خود نه فقط یک سرباز و بسیجی که در مقابل خود هزاران جبهه خواهید داشت.

وی تاکید کرد: حضور دانش آموزان در این همایش، وحدت و جبهه سازی مقابل دشمن را نشان می‌دهد و گام آخر این است که مجموعه انقلاب اسلامی در بخش دانش‌آموزی و غیره کنار هم فعالیت مشترکی را با دغدغه بزرگداشت سلیمانی تشکیل دهند.

به گفته تقدیری، این گردهمایی مجموعه‌های حاکمیتی از جنس نهادها و سازمان‌های عادی نیست بلکه از جنس یک عملیات دلسوزانه جهادی است؛ همه آنها آمده اند که بگویند هر کدام از ما می‌توانیم گامی در اعتلای این الگو برداریم.

تقدیری خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، شبکه نوجوان امید، مجموعه ایسکانیوز، سپاه محمد رسول الله تهران، سازمان تبلیغات اسلامی و مصلای امام خمینی(ره) در این گردهمایی مشارکت دارند.

وی اظهار داشت: بسیج فقط یک سازمان نیست، بسیج جایگاه رفیعی در دل جوانان و نوجوانان انقلاب دارد و در همین راستا در دهه فجر نسل جدید بسیجیان انقلاب اسلامی معرفی خواهیم کرد.

سخنگوی گردهمایی ۳۰ هزار نفری دانش آموزان تاکید کرد: بسیج در بطن انقلاب اسلامی است و شاید ما با این گردهمایی علاوه بر نسل سلیمانی ها، گردهمایی بزرگ نسل بسیجیان انقلاب اسلامی را نیز شاهد باشیم.

به گفته وی، مجموعه‌های مدارس انجمن اسلامی در سطح استان تهران، مدارس خود را برای حضور در این همایش دعوت کردند، همچنین مدارس دیگری که برای حضور در این همایش تمایل داشته باشند، دعوت هستند.

نظرات

  • M IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
    0 0
    سخنرانش کیه ؟
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    0 0
    هر کدو برا یه کشور بسه،،دنیا گلستانه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.