کد خبر: 958
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۹

مصلای امام خمینی(ره) یکشنبه ۱۵ دی ماه از ساعت ۱۹:۳۰ میزبان پیکرهای مطهر سپهبد شهید سلیمانی و یارانش خواهد بود.

وداع با سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی

بعد از تشییع پیکر سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در خوزستان و مشهد مراسم وداع با پیکر مطهر فرمانده شهید سپاه قدس روز یک‌شنبه(۱5 دی ماه) از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲:۳۰ در شبستان مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود. درب‌های مصلی از ساعت ۱۶:۳۰ بازخواهد شد.

با تأکید استفاده حداکثری مردم عزیز از ظرفیت مترو برای مراجعه به مصلی در ایستگاه‌های شهید بهشتی و مصلای امام خمینی(ره) ، پارکینگ‌های درب شماره ۱، ۲ و۳ در خیابان شهید بهشتی،   ۱۵ در خیابان شهید قنبر زاده، ۱۷ و ۱۹ در بزرگراه رسالت و پارکینگ مجموعه چهل‌سرا با ورودی از خیابان‌های شهید بهشتی در شمال، شهید مفتح در غرب، شهید نقدی در جنوب، و شهید علی اکبری در شرق این مجموعه آماده میزبانی از عزاداران خواهد بود.

اعلام آمادگی مترو در خط یک برای سرویس دهی به عزاداران

شرکت مترو تهران و حومه از آمادگی خود برای سرویس‌دهی به عزاداران و مردم عزیز برای وداع با پیکر مطهر شهدای جبهه مقاومت تا ساعت ۱۲ شب روز یکشنبه در خط یک مترو تهران خبر داد.

صبح  روز دوشنبه مراسم نماز بر پیکر سپهبد شهید سلیمانی از ساعت ۸ صبح به امامت رهبر معظم انقلاب در دانشگاه تهران آغاز و بعد از نماز پیکر شهید تا  میدان آزادی تشییع خواهد شد ...

پیش از این مصلای امام خمینی(ره) مفتخر به میزبانی مراسم وداع امت با امام و تشییع پیکر مطهر امام خمینی(ره) در خرداد سال ۱۳۶۸ و یاران باوفایش با عناوین مختلف از جمله کاروان از کربلای ایران تا مصلای تهران، کاروان متشکل از پیکرهای ۱۲۰۰ شهید که اردیبهشت ۱۳۸۰ از ۵ مسیر مختلف جنوب و غرب کشور حرکت کرد و در مصلای تهران، مورد استقبال مردم قرار گرفت؛ بزرگداشت جمعی از خبرنگاران، تصویربرداران و عکاسان خبری از سازمان صدا و سیما و خبرگزاری‌های کشور که آذرماه ۱۳۸۴ بر اثر سقوط هواپیمای C۱۳۰ به شهادت رسیدند؛ تشییع پیکر شهدای عرفه، شهید احمد کاظمی و جمعی از فرماندهان سپاه در دی ماه سال ۱۳۸۴ و تشییع پیکر مطهر شهدای آتش‌نشان در بهمن ماه ۱۳۹۵ بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.