همزمان با روزهای ابتدایی شهریورماه و در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، نمایشگاه جوان ایرانی از یکم تا دهم شهریور ماه در مجموعه چهل‌سرای مصلای امام خمینی(ره) برپا است.

نمایشگاه لوازم التحریر

نمایشگاه جوان ایرانی با هدف حمایت از کارآفرینان، نمایش توانمندی های جوانان ایرانی فعال در صنایع تولیدی کوچک و متوسط و همچنین تسهیل تهیه مایحتاج عمومی و اقلام مورد نیاز خانواده‌ها پیش از شروع سال تحصیلی جدید، از ۱ تا ۱۰ شهریورماه، در روزهای عادی از ساعت ۱۱ تا ۲۲ و در روز جمعه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ در محل مجموعه چهل‌سرا در ضلع جنوبی مصلای امام خمینی(ره) دایر خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره) ، این نمایشگاه تنها به مدت یک دوره و در فضایی به وسعت ۲۹۰۰ مترمربع از مجموعه چهل سرا، با حضور بیش از ۱۳۰ غرفه با محصولات متنوعی از جمله لوازم التحریر، کتاب و تجهیزات آموزشی، کیف، کفش، پوشاک و ... برپا است.
در این نمایشگاه که با رویکرد حمایت از جوانان تولیدکننده و جهادگران اقتصادی برپا شده، تلاش گردیده محصولات ایرانی با کیفیت و با قیمت مناسب به خانواده‌ها عرضه شود که این امر در اغلب غرفه‌ها قابل مشاهده است.
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به مجموعه چهل‌سرا در ضلع جنوبی مصلای امام خمینی(ره) در خیابان شهید بهشتی نرسیده به خیابان شهید مفتح مراجعه کنند.
پایانه اتوبوسرانی شهید بهشتی، ایستگاه متروی شهید بهشتی و ایستگاه مترو شهید مفتح نزدیک‌ترین ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی به مجموعه چهل‌سرا است. همچنین پارکینگ مجموعه چهل‌سرا، در خیابان شهید مفتح، خیابان شهید نقدی، پذیرای بازدیدکنندگان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.