کد خبر: 895
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴

استاد مسعود نجابتی از اساتید برجسته حوزه هنرهای تجسمی و گرافیک، در ادامه بازدید هنرمندان و اصحاب فرهنگ از مصلی، در مجموعه فرهنگی ـ عبادی مصلای امام خمینی(ره) حضور یافت.

بازدید استاد نجابتی

در راستای برنامه‌ریزی‌های انجام شده و در ادامه سلسله بازدیدهای هنرمندان و فرهیختگان، برای آشنایی با مصلای امام خمینی(ره)، استاد مسعود نجابتی، دبیرکل جشنواره هنر مقاومت و مدیر کانون هنر شیعه، مهمان مصلی بود.

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، استاد نجابتی در این بازدید که روز شنبه ۲۲ تیر انجام شد، از بخش‌های مختلف کارگاهی و فرهنگی مصلی بازدید کرده و در جریان روند کار مجموعه قرار گرفتند. در این بازدید استاد نجابتی ضمن ارائه پیشنهادهایی برای همراهی و همکاری در برنامه ها و رویدادهای مصلی، اعلام آمادگی کرد.

در این دیدار توضیحاتی در خصوص سابقه طراحی و شکل گیری مصلی، ویژگی‌های معماری و نمادین بناهای مصلی، نظام مفهومی میان این بناها، روند ساخت و پیشرفت پروژه عمرانی و برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی مصلی ارائه شد و از بخش کارگاهی در مسجد جامع مصلی، گنبدخانه، ایوان بزرگ و شبستان اصلی مصلی بازدید صورت گرفت.

پیشتر اساتید و فرهیختگان داخلی و خارجی در حوزه های مختلف هنری و فرهنگی با حضور در مصلی با ابعاد مختلف مجموعه فرهنگی ـ عبادی مصلای امام خمینی(ره) آشنا شده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.