همزمان با شروع فصل گرما و بر اساس تفاهم‌نامه موجود میان مصلای امام خمینی(ره) و ستاد نماز جمعه تهران، این مراسم عبادی ـ سیاسی، از جمعه ۳۱ خرداد در محل شبستان اصلی مصلی برگزار می‌شود.

نماز جمعه

با توجه به گرمای هوا و ضرورت خدمات‌رسانی بهتر به نمازگزاران، که همیشه مدنظر مدیریت مصلی بوده است و علی رغم اطلاع‌رسانی انجام شده قبلی مبنی بر برگزاری نماز از اولین جمعه تابستان (هفتم تیر)، مصلای امام خمینی(ره) یک هفته زودتر، یعنی از آخرین جمعه خردادماه میزبان نمازگزاران نماز عبادی ـ سیاسی جمعه خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره) ، بر اساس تفاهم ستاد نماز جمعه تهران و مصلای امام خمینی(ره) ، شبستان اصلی مصلی، در فصل‌های گرم و سرد سال (بیش از ۶ ماه از سال) میزبان نمازگزاران نماز جمعه تهران است. مراسم عبادی ـ سیاسی نماز جمعه تهران از ۳۱خرداد تا ۸ شهریور در مصلی برگزار می‌شود.

مصلای امام خمینی(ره) به عنوان قطب فرهنگی ـ عبادی تهران بزرگ، با انجام برنامه‌ریزی سالیانه جهت برگزاری بهتر مراسم و رخدادهای فرهنگی، برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تلاش می‌کند.

نمازگزاران تهرانی می‌توانند نظرها، پیشنهادها و انتقادهای خود را در حوزه فعالیت‌های مصلی در نماز جمعه با سامانه پیامکی به شماره ۵۰۰۰۴۹۶۷ یا تلفن ۸۸۵۳۱۰۰۰ با مدیریت مصلی در میان بگذارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.