کد خبر: 77
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸

این مراسم، روز جمعه ٣١ اردیبهشت از ساعت ١٨ تا ٢١ در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار خواهد شد. در آستانه روز جوان و ولادت حضرت علی اکبر(ع)، و سالروز شهادت شهید ابراهیم هادی، علمدار کمیل و سیصد شهید گردانهای کمیل و حنظله از لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص)، یادواره شهید ابراهیم هادی برگزار می شود.

يادواره شهيد ابراهيم هادي

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام پناهیان، روایتگری سعید قاسمی از همرزمان شهید ابراهیم هادی و اجرای گروه تواشیح محراب با کارهایی ویژه شهید ابراهیم هادی و اجرایی ویژه شهدای فاطمیون همراه خواهد بود.

همچنین حامد زمانی، اجرایی با موضوع شهید ابراهیم هادی را برای نخستین بار در این مراسم برگزار خواهد کرد.

 ضمنا برنامه تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم همچون شهیدان مهدی صابری، شهید مصطفی موسوی، شهید هادی ذوالفقاری، شهید ابراهیم صدرزاده و جانبازان مدافع حرم از دیگر بخش‌های برنامه خواهد بود.

 اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و پس از آن مراسم نورافشانی به مناسبت اعیاد شعبانیه و اکران فیلم بادیگارد از دیگر برنامه‌های این همایش بزرگ می‌باشد.

در حاشیه برگزاری این همایش نمایشگاهی با غرفه‌های متنوعی همچون غرفه عفاف و حجاب، مهدی یاوران، سند عاشقی و غرفه بادکنک آرایی ویژه کودکان نیز برپا خواهد بود. هدیه فرهنگی شامل دی وی دی‌هایی که دربردارنده ۱۶ کتاب از مجموعه فرهنگی گروه شهید ابراهیم هادی است به همراه فایل های پی دی اف آن در اختیار حاضرین قرار خواهد گرفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.