کد خبر: 768
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸

همزمان با روزهای پایانی اسفندماه و در آستانه آغاز سال جدید، نمایشگاه فروش بهاره، طی دو دوره، در مجموعه چهل‌سرای مصلای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

دومین دوره جشنواره خرید بهاره تهران

دور اول نمایشگاه فروش بهاره (حمایت از کالای ایرانی)، از ۱۳ تا ۲۰ اسفند و دور دوم از ۲۱ تا ۲۸ اسفندماه در مجموعه چهل‌سرای مصلای امام خمینی(ره) برپا خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، این جشنواره با حضور بیش از ۵۵۰ غرفه در گروه های کالایی نظیر شیرینی و خشکبار، کیف و کفش، مواد غذایی، پوشاک، لوازم آشپزخانه، صنایع دستی و دکوراسیون، با هدف عرضه مستقیم کالا در آستانه سال نو برپا می‌شود.

نمایشگاه فروش بهاره در روزهای عادی از ساعت ۱۱ تا ۲۱ و روزهای جمعه از ساعت ۱۳ تا ۲۱ در مجموعه چهل‌سرا ـ ضلع جنوبی مصلای امام خمینی(ره) ـ میزبان شهروندان خواهد بود.

علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه فروش بهاره در چهل‌سرا می‌توانند از ایستگاه متروی شهید بهشتی و ایستگاه مترو شهید مفتح استفاده کنند. همچنین پارکینگ مجموعه چهل‌سرا، در خیابان شهید مفتح، خیابان شهید نقدی، با ظرفیت پارک ۷ هزار خودرو پذیرای مراجعان است.

غرفه ویژه خدمات بانکی، استقرار دستگاه‌های خودپرداز در هر سالن، راه‌اندازی شهربازی برای کودکان، برپایی اتاق مادر و کودک، عرضه خوراکی‌های سالم در غرفه‌های اغذیه‌فروشی، از جمله خدمات ارائه شده در این نمایشگاه است.

به منظور نظارت بیشتر و پیگیری مشکلات و تخلف‌های احتمالی، قاضی کشیک سازمان تعزیرات حکومتی در نمایشگاه حاضر خواهد بود. همچنین نمایندگان اتاق اصناف تهران و اتحادیه‌ها با حضور و بازرسی مستمر، بر قیمت و کیفیت محصولات عرضه شده نظارت خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.