حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد پس از حضور در نماز جمعه، از مصلای امام خمینی(ره) بازدید کرد و از آخرین مراحل ساخت مسجد جامع و ایوان بزرگ مصلی اطلاع یافت.

بازدید حجت الاسلام ابوترابی‌فرد

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد، امام جمعه موقت تهران، جمعه ۲۳ آذر پس از شرکت در نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی و گفت‌وگو با نمازگزاران، از مصلای امام خمینی(ره) بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در ادامه بازدید فرهیختگان و صاحب نظران، با دکتر دولتی، قائم مقام بهره‌برداری و امور فرهنگی مصلی دیدار و از بخش‌های مختلف در حال بهره‌برداری و بخش کارگاهی مصلی بازدید نمود.

در این بازدید بخش‌های مختلف مصلی از جمله گنبدخانه، ایوان بزرگ مصلی و مسجد جامع مصلی به حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد معرفی و درباره تاریخچه، روند ساخت و بهره‌برداری فرهنگی مصلی توضیحاتی داده شد.

در پایان این بازدید حجت‌الاسلام و المسلمین ابوترابی‌فرد، متنی در دفتر یادبود مصلی به یادگار نوشت که:

بسم الله الرحمن الرحیم

انما یعمر مساجد الله من امن بالله و الیوم الاخر و اقام الصلوه...

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماد اندیشه دینی و حضور ارزش‌های متعالی اسلام و مدرسه قرآن و عترت در مدیریت سیاسی و حیات اجتماعی انسان، با دست توانای معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) بنیان نهاده شده و با عزم راسخ و اراده پولادین برآمده از ایمان استوار خلف صالح آن پیشوای نستوه، رهبر معظم و عالیقدر انقلاب (دامت برکاته) و حضور الهام‌بخش و اقتدارآفرین ملت بزرگ ایران، قله‌های بلند را فتح نموده و بسوی آرمان‌های والای انبیاء الهی و اولیاء حق و فراهم آوردن زمینه حضور منجی عالم انسانیت، حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) حرکت انسان ساز خویش را تداوم بخشید.

مصلای تهران با نگاه به ایران اسلامی و تهران به عنوان ام القرای جهان اسلام و فریاد بلند و رسای دین و آموزه‌های ناب وحیانی در این عصر تولد یافت و با لطف و رحمت خدای سبحان و تدابیر ناخدای خدامحور انقلاب و تلاش چهره‌های عالم، متعهد و مدیران صالح، دانش، هنر، معماری اسلامی و شیعی، منزلت والای علمی، اجرایی و مدیریتی نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذارده است.

امیدوارم در پرتو عنایت حضرت حق شاهد ثمرات و میوه‌های حیات آفرین این پایگاه کم نظیر اسلامی و انقلابی باشیم.

سیدمحمدحسن ابوترابی
‌۹۷/۰۹/۲۳

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.