جمعی از معاونان و مدیران شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از مسجد جامع مصلی و مراحل پایانی ساخت ایوان مصلای امام خمینی(ره) بازدید کردند.

بازدید معاونان و مدیران مترو

پس از جلسه هم‌اندیشی جمعی از مسئولان ارشد متروی تهران با قائم‌مقام بهره‌برداری و امور فرهنگی مصلای امام خمینی(ره)، و بازدیدشان از بخش‌های مختلف مصلی، جمعی از معاونان و مدیران فرهنگی و اجرایی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از مصلی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، در این بازدید که به درخواست مدیران مترو تهران و با هدف برنامه‌ریزی برای هم‌افزایی و همکاری در فعالیت‌های فرهنگی، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی دائمی و موضوع اطلاع‌رسانی انجام شد، سید محسن علیزاده طباطبائی، معاون طرح و برنامه، محسن محمدیان، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل و احسان بیسادی، معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه حضور داشتند.

بیسادی، معاون فرهنگی و اجتماعی مترو تهران، با اشاره به رویکرد مترو در جهت هویت‌دهی فرهنگی به ایستگاه‌ها، گفت: از تعامل با مصلی به عنوان قطب فرهنگی ـ عبادی شهر و نماد تمدن جمهوری اسلامی و مجموعه‌ای فعال در ترویج سبک زندگی، استقبال می‌کنیم.

در این بازدید که روز چهارشنبه ۲۱ آذرماه ۹۷ انجام شد، از همکاری شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از خدمات‌رسانی مطلوب به مردم و فراهم کردن امکانات مناسب در مراسم و برنامه‌های مصلی قدردانی گردید.

در پایان و پس از بازدید از شبستان‌ها، ایوان بزرگ و مسجد جامع مصلی، معاونان و مدیران شرکت بهره‌برداری متروی تهران، متنی در دفتر یادبود مصلی به یادگار نوشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.