کد خبر: 689
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۵

جلسه هم‌اندیشی جمعی از مسئولان ارشد متروی تهران با قائم‌مقام بهره‌برداری و امور فرهنگی مصلای امام خمینی(ره)، درباره خدمات‌رسانی مطلوب به مردم و فراهم کردن امکانات مناسب در مراسم و برنامه‌های مصلی، برگزار شد.

بازدید مدیران مترو از مصلی

در این دیدار که در ادامه حضور مسئولان و مدیران ارشد شهری در مصلی صورت گرفته، مهندس عباس گرامی، معاون عمرانی شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه، مهندس محمدمهدی شهبازی، مدیر ارشد خط یک مترو و همراهان حضور داشتند. دکتر کریم دولتی، قائم‌مقام بهره‌برداری و امور فرهنگی مصلای امام خمینی(ره)، در این نشست ضمن تشکر از همراهی و هم افزایی مدیران مترو در برنامه های مورد استقبال مردم در مصلای امام خمینی(ره)، از لزوم برنامه‌ریزی و طراحی مدل‌های بهتر برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان سخن گفت.

از زمان انتصاب مهندس نوبخت، مدیرعامل جدید شرکت بهره‌برداری متروی تهران و تغییرات در شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه، این نخستین دیدار و بازدید مسئولان مترو از مصلی است.

برنامه‌ریزی برای هم افزایی در فعالیت‌های فرهنگی و امر اطلاع‌رسانی، افزایش امکانات خدماتی در ایستگاه‌های مترو و اطراف آن، نصب و بهینه‌سازی آسانسورها و پله‌های برقی ایستگاه‌ها، بهینه‌سازی ورودی‌های ایستگاه‌ها، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی دائمی در ایستگاه‌ها و اطراف آن، از دیگر نکات مهم در این جلسه بودند.

فعالیت ۳ پایانه در ۲ ایستگاه متروی مصلای امام خمینی(ره) و شهید بهشتی در خطوط یک و سه متروی تهران، در ۲ ضلع  شمال و جنوب مصلی، سبب اقبال شهروندان برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و مترو برای حضور در برنامه های مصلی مانند نماز عید فطر، نمایشگاه بین‌المللی کتاب، نمایشگاه بین‌المللی قرآن، احیای شب‌های قدر، نماز جمعه و ... گردیده است.

در پایان این نشست همچنین از مسجد جامع مصلی و مراحل پایانی ساخت گنبدخانه و ایوان مصلای امام خمینی(ره)، بازدید صورت گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.