کد خبر: 682
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲

چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب ایرانی، از ۲۱ تا ۲۴ آبان، در شبستان مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

نمایشگاه گیاهان دارویی

جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب ایرانی، به‌منظور فرهنگ‌سازی و حمایت از سرمایه‌های مادی و معنوی کشور، بهبود زیرساخت‌ها در راستای خوداتکایی، اشتغال‌زایی و بهره‌مندی حداکثری از توان داخلی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، این رویداد ملی از سال ۱۳۹۱، هر دو سال یکبار به همت ستاد توسعه گیاهان دارویی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و با همکاری دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می‌شود.

تالیفات و نشر آثار مرتبط با گیاهان دارویی و طب ایرانی، آموزش و آموزشکده در صنعت گیاهان دارویی و طب ایرانی، فناوری‌های نوین در کشت و فرآوری محصولات ارگانیک و گیاهان دارویی و طب ایرانی و فرآورده‌های مرتبط با آن، از جمله محورهای برگزاری چهارمین جشنواره گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب ایرانی است.

همچنین طبق روال سال‌های گذشته، جشنواره دانش‌آموزی، بخش فن‌بازار، بخش نوآوری‌های صنعت گیاهان دارویی، نمایشگاه گیاهان زنده، بخش دانشگاهی، برپایی سلامتکده طب ایرانی و غرفه کودک و نوجوان نیز در این نمایشگاه برپا می‌شود.

علاقه مندان می توانند جهت اطلاع از سایر موارد به پایگاه اطلاع رسانی این رویداد به آدرس www.irchtm.ir مراجعه کنند.

چهارمین جشنواره و نمایشگاه گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب ایرانی، ۲۱ تا ۲۴ آبان ماه، از ساعت ۹ تا ۱۸، در شبستان مصلای امام خمینی(ره) میزبان عموم علاقه‌مندان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.