نظر به استقبالان خریداران از عرضه مستقیم و بدون واسطه تولید صنعتگران ایرانی، نمایشگاه کالای ایرانی، در مجموعه چهلسرای مصلای امام خمینی(ره) برپا می شود.

گزارش تصویری۲/نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی ۹۶,۰۶,۰۲

نمایشگاه عرضه سرویس خواب، مبلمان، دکوراسیون، فرش و تابلو فرش دستبافت و ماشینی،  با هدف معرفی و ارائه محصولات جدید بنگاه‌های کوچک و متوسط تولیدی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، نمایشگاه کالای ایرانی از اول آبان در سرای هفتم آغاز به کار می کند و تا پنجم آبان هر روز از ساعت ۱۱ تا ۲۱ و روز جمعه از ساعت ۱۳ تا ۲۱، میزبان عموم مردم است.

به منظور نظارت بیشتر و پیگیری مشکلات و تخلف‌های احتمالی، از حضور تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان فاقد پروانه رسمی در این نمایشگاه، جلوگیری شده است. در این رابطه طبق اعلام برگزار کننده نمایشگاه، تمامی خریدها همراه با صدور فاکتور از سوی فروشنده بوده و در هنگام خروج از سالن‌ها، ستاد اجرایی نمایشگاه، فاکتورها را جهت ایجاد امکان پیگیری‌های بعدی، ممهور می‌نماید.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه کالای ایرانی می‌توانند به مدت ۵ روز از یکم تا پنجم آبان، در روزهای عادی از ساعت ۱۱ تا ۲۱ و در روز جمعه از ساعت ۱۳ تا ۲۱ به مجموعه چهلسرا در ضلع جنوبی مصلای امام خمینی(ره) واقع در خیابان شهید بهشتی نرسیده به خیابان شهید مفتح، مراجعه نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.