نمایشگاه «راهیان اربعین» ویژه عرضه اقلام مورد استفاده زائران اربعین حسینی، از ۲۵ تا ۳۰ مهرماه در مجموعه چهلسرای مصلای امام خمینی(ره) برپا خواهد شد.

پیاده روی اربعین

در آستانه اربعین حسینی و مراسم باشکوه پیاده‌روی اربعین، نمایشگاه ویژه اربعین «راهیان اربعین»، با هدف تامین و عرضه محصولات فرهنگی، بهداشتی، رفاهی ویژه زائران پیاده‌روی اربعین برپا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، این نمایشگاه که از چهارشنبه ۲۵ مهر به مدت ۶ روز و از ساعت ۱۱ تا ۲۱، در سرای هفتم مجموعه چهلسرای مصلای امام خمینی(ره) پذیرای زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و عموم مردم است.

نمایشگاه راهیان اربعین با حضور تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان کالاهای ایرانی در بخش‌های اقلام فرهنگی، وسایل مورد نیاز در سفر، پوشاک و سایر اقلام مرتبط با سفر پیاده روی اربعین برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه با همکاری و حضور سایر نهادها، برنامه‌های جنبی فرهنگی و خدماتی نیز برای زائران عتبات عالیات برنامه ریزی شده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا از ۲۵ تا ۳۰ مهرماه، از ساعت ۱۱ تا ۲۱ به مجموعه چهلسرا در ضلع جنوبی مصلای امام خمینی(ره)، در خیابان شهید بهشتی نرسیده به خیابان شهید مفتح، مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.