کد خبر: 619
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸

همزمان با روزهای ابتدایی شهریورماه و در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، نمایشگاه فروش پاییزه تا نهم شهریور ماه در مجموعه چهل‌سرای مصلای امام خمینی(ره) برپا است.

نمایشگاه پاییزه 97

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، نمایشگاه فروش پاییزه با هدف تسهیل تهیه مایحتاج عمومی و اقلام مورد نیاز خانواده‌ها پیش از شروع سال تحصیلی جدید، از ۳۰ مرداد تا ۹ شهریور ماه به مدت ۱۱ روز، در محل مجموعه چهل‌سرای مصلای امام خمینی(ره) دایر خواهد بود.

این نمایشگاه در سرای هفتم مجموعه چهل‌سرا و در فضایی به وسعت ۴۳۰۰ مترمربع، با حضور ۱۶۸ غرفه با محصولات متنوعی از جمله لوازم التحریر، کیف، کفش، پوشاک، مواد غذایی و لوازم خرازی و ... برپا است.

در این نمایشگاه که با رویکرد حمایت از کالای ایرانی برپا شده، تلاش گردیده محصولات ایرانی با کیفیت و با قیمت مناسب به خانواده‌ها عرضه شود که این امر در اغلب غرفه‌ها قابل مشاهده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا نهم شهریور ماه، در روزهای عادی از ساعت ۱۱ تا ۲۱ و در روز جمعه از ساعت ۱۴ تا ۲۱ به مجموعه چهل‌سرا در ضلع جنوبی مصلای امام خمینی(ره) در خیابان شهید بهشتی نرسیده به خیابان شهید مفتح مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.