محفل انس و قرائت قرآن کریم شب‌های نورانی مصلای امام خمینی(ره) تا هجدهم ماه مبارک رمضان با حضور و تلاوت قاریان بین‌المللی و ممتاز کشورمان در شبستان مصلای امام خمینی(ره) برپا خواهد بود.

محفل انس با قرآن

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، محفل انس و قرائت قرآن کریم و مراسم شب‌های نورانی، همزمان با بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، از ساعت ۲۱:۴۵ تا ۲۳ در شبستان مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

این مراسم در روز چهارشنبه ۹خرداد مصادف با چهاردهم مبارک رمضان، در بخش اذان‌گاهی با تلاوت و اجرای اذان قاریان ممتاز منصور قصری‌زاده برگزار می‌شود.

شب یازدهم مراسم شب‌های نورانی، محفل قرائت و انس با قرآن کریم از ساعت ۲۱:۴۵ با تلاوت قاری بین‌المللی حمیدرضا احمدی‌وفا آغاز خواهد شد.

همچنین گروه تواشیح «شمس» در برنامه امشب شب‌های نورانی به همخوانی و مدیحه‌سرایی می‌پردازند. در پایان این مراسم نیز مهدی قربانعلی، به دعا و ابتهال‌خوانی می‌پردازد.

همچنین در حین برگزاری این مراسم، سوال‌های قرآنی نیز پرسیده می‌شود و به ۵ نفر جوایزی اهدا خواهد شد. در پایان نیز به قید قرعه از ۵ نفر از حاضران در برنامه با هدایایی تقدیر به عمل می‌آید.

همزمان با این برنامه، مصلای امام خمینی(ره) میزبان بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم نیز است. نمایشگاه قرآن تا ۱۴ خرداد (۱۹ ماه مبارک رمضان) از ساعت ۱۷ تا۲۴ برپا خواهد بود.

مراسم شب‌های نورانی با مشارکت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تا ۱۳ خرداد مطابق با هجدهم ماه مبارک رمضان، در شبستان مصلای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.