پورسیدآقایی، مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران با اشاره به تجربه موفق مهار ترافیک اطراف نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اظهار داشت: تجربه برگزاری نمایشگاه کتاب امسال از بُعد ترافیکی نشان می‌دهد که سیاست انتقال نمایشگاه‌ها به خارج از شهر، سیاست غلطی بوده است.

پلیس راهور نمایشگاه کتاب

محسن پورسیدآقایی، مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران در جمع مدیران معاونت حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران بیان داشت: ترافیک محدوده نمایشگاه کتاب امسال در محل مصلی تهران با استقبال شهروندان از حمل ونقل عمومی روان گزارش شده است.

معاون شهردار تهران گفت: تجربه برگزاری نمایشگاه کتاب امسال از بعد ترافیکی نشان می‌دهد که سیاست انتقال نمایشگاه‌ها به خارج از شهر، سیاست غلطی بوده است و در صورتی که ترافیک به درستی مدیریت شود و به جای تشویق به استفاده از خودروی شخصی بر افزایش ظرفیت حمل و نقل عمومی تاکید شود، می‌توان ترافیک نمایشگاه را حتی در مرکز شهر مدیریت کرد تا هم نمایشگاه به خوبی برگزار شود و هم مردم اذیت نشوند.
وی بر ادامه سیاست راهبردی حوزه حمل و نقل شهرداری در زمینه توسعه حمل و نقل عمومی و تشویق به استفاده کمتر از خودروی شخصی، تاکید کرد. 
پورسیدآقایی از مدیران حوزه و مسئولان پلیس راهور خواست در روز پنجشنبه هفته جاری، که برای اولین بار در روز پنجشنبه طرح ترافیک برقرار نیست و همزمان نمایشگاه کتاب به روزهای پایانی می رسد، تدابیر ویژهای را برای مدیریت ترافیک در این روز اجرا کنند تا شهروندان محترم به سهولت تردد کنند و در ترافیک نباشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.