مدیر کمیته حراست نمایشگاه کتاب از کاربری پارکینگ‌های مصلای امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های انجام شده‌ ۸ پارکینگ در محل برگزاری نمایشگاه برای ناشران، کارمندان، اهالی رسانه و مهمانان ویژه در نظر گرفته شده است.

دومین دوره جشنواره خرید بهاره تهران

مهدی سهل آبادی،  مدیر کمیته حراست سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از برگزاری جلسه با شهردار و معاون حمل و نقل منطقه ۷ تهران در رابطه با کاربری پارکینگ‌های اطراف نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده پارکینگ شماره یک مصلای امام خمینی (ره) واقع در خیابان شهید بهشتی، به سه قسمت تقسیم شده که بخشی از فضای این پارکینگ در اختیار اتوبوسرانی قرار خواهد گرفت و تعداد ۳۰۰ پارکینگ برای ناشران تعبیه شده است. همچنین بخشی از این پارکینگ برای موتورسیکت‌ها در نظر گرفته شده است.

وی افزود:‌ پارکینگ شماره ۳ نزدیک به ایستگاه مترو شهیدبهشتی نیز برای تاکسی‌های تلفنی در نظر گرفته شده است. همچنین پارکینگ شماره ۶ که در تقاطع خیابان قنبرزاده و خیابان شهید بهشتی قرار دارد به عنوان پارکینگ موتورسیکلت مورد استفاده قرار می‌گیرد. پارکینگ شماره ۲۵ واقع در خیابان پاکستان به عنوان پارکینگ VIP و برای مهمانان ویژه و تردد آن‌ها اختصاص دارد.

مدیر کمیته حراست نمایشگاه کتاب تهران عنوان کرد:‌ همچنین پارکینگ شماره ۱۵ مصلی که در خیابان قنبرزاده قرار دارد به دو بخش تقسیم شده است که بخشی از آن به عنوان پارکینگ ناشران و بخش دیگر به عنوان پارکینگ تاکسیرانی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

سهل‌آبادی همچنین درباره پارکینگ خبرنگاران، کارمندان و مدیران اجرایی نمایشگاه نیز گفت: پارکینگ شماره ۱۹ در اتوبان رسالت [شرق] برای این عزیزان انتخاب شده است. کارت پارکینگ اصحاب رسانه از طریق مدیر ستاد خبری و رسانه‌ای نمایشگاه کتاب در اختیار خبرنگاران قرار می‌گیرد.

این مقام مسئول با اشاره به پارکینگ‌های عمومی نمایشگاه نیز گفت:‌ یک پارکینگ عمومی در ضلع جنوبی مصلی قرار دارد. همچنین پارکینگ عمومی گلگشت برای اتوبوس‌های بین شهری و بازدیدکنندگانی که از استان‌های دیگر برای حضور در نمایشگاه شرکت می‌کنند، در نظر گرفته شده است که در اتوبان رسالت [غرب]  و نزدیک به سازمان فرهنگ و ارتباطات قرار دارد.

سهل‌آبادی تصریح کرد:  استفاده از پارکینگ ناشران صرفا با برچسب پارکینگ ناشران که از طریق مدیران کمیته‌ها در اختیار ناشران قرار می‌گیرد قابل استفاده است.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در فضاهای رواق شرق و غرب، شبستان و صحن اصلی مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.