سومین و آخرین دوره از جشنواره خرید بهاره تهران، ویژه عرضه مستقیم کالا در روزهای پایانی امسال در مجموعه چهل‌سرا آغاز به کار کرد.

دور دوم جشنواره خرید بهاره تهران در چهل‌سرای مصلی

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، این جشنواره که طی سه دوره از ۲۵ بهمن ماه در چهل‌سرای مصلای امام خمینی(ره) شروع شده تا روز ۲۷ اسفندماه با حضور بیش از ۸۰۰ غرفه به کار خود ادامه خواهد داد.
خشکبار، آجیل، سوغات استان‌ها، پوشاک، کیف و کفش، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی، کالای خواب و ملزومات حجاب، لوازم خرازی و همچنین گوشت، مرغ و ماهی تازه در غرفه‌های ویژه تنظیم بازار، از محصولاتی است که در این جشنواره عرضه می‌شود.
علاقمندان برای بازدید از این جشنواره می‌توانند روزهای عادی از ساعت ۱۱ تا ۲۱ و روزهای جمعه از ساعت ۱۳ تا ۲۱ به مجموعه چهل‌سرا واقع در ضلع جنوبی مصلای امام خمینی(ره) مراجعه کنند.
غیر از دسترسی از طریق متروی شهید بهشتی و شهید مفتح، پارکینگ این مجموعه نیز با ظرفیت ۷هزار خودرو در اختیار شهروندانی است که می‌خواهند از وسیله نقلیه شخصی برای بازدید از جشنواره استفاده کنند.  
همچنین به منظور رفاه حال شهروندان اقداماتی نظیر جانمایی اتاق مادر و کودک، غرفه ویژه ارائه خدمات بانکی و برپایی نمایشگاه کودک و شهربازی درطول سه دور برگزاری نمایشگاه در نظرگرفته شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.