سردار اشتری، فرمانده کل ناجا در مراسم افتتاحیه نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۷ با اشاره به حضور مخترعین داخلی در این نمایشگاه گفت: ویژگی امسال نمایشگاه، اضافه شدن بخش «ما می‌توانیم» است.

افتتاحیه نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی(ایپاس)

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، سردار حسین اشتری، فرمانده کل نیروی انتظامی در ابتدای صحبت‌های خود نمایشگاه ایپاس را منشأ خیر و برکت برای داخل و خارج عنوان کرد و استمرار آن را کلید دستیابی به جایگاه، شأن و موقعیت فعلی نمایشگاه دانست. 
سردار اشتری سپس با اشاره به حضور مخترعین داخلی و تعداد غرفه‌ها، افزود: ویژگی امسال نمایشگاه، اضافه‌شدن بخش «ما می‌توانیم» است که در آن تولیداتی با تکیه بر توانایی مخترعین و جوانان داخلی ارائه می‌شود و نمایانگر این است که می‌توانیم نیازمندی‌های خود را در حوزه تجهیزات پلیس تأمین کنیم.
وی اضافه کرد: البته مشارکت پلیس‌ کشورهای همسایه و دوست در پیشرفت ما بی‌تأثیر نبوده است.
فرمانده نیروی انتظامی با بیان این‌که تحریم‌ها باعث پیشرفت ما شده و همچنان هم ادامه دارد، گفت: دوران تحریم همچنان ادامه دارد. گرچه وجود تحریم، فشارهایی را بر کشور، مردم و نیروهای مسلح وارد می‌آورد؛ اما دستاوردهای خوبی داشته است. امروز کشور توانسته بنیه دفاعی قابل قبولی داشته باشد. ما در حوزه‌های مختلف پیشرفت داشته‌ایم و دنیا باید بداند که ایران با فشار نه‌تنها از پا درنخواهد آمد، بلکه قدرتمندتر نیز خواهد شد. 
سردار اشتری ادامه داد: نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۷ گوشه‌ای از ظرفیت‌ها و دستاوردهای حاصل‌شده در تولید تجهیزات پلیس را به نمایش گذاشته و امیدوارم با تلاش بیشتر از همه ظرفیت‌های موجود برای افزایش امنیت و به تبع آن برقراری آرامش بهره‌مند شویم.
فرمانده کل ناجا با تأکید بر وجود امنیت در ایران ادامه داد: ایران در منطقه‌ای متلاطم قرارگرفته و کشورهای همسایه با توطئه دشمنان، دچار خدشه و جنگ شده‌اند و در حالی که گروه‌هایی به نام اسلام و برخلاف آموزه‌های آن امنیت را سلب می‌کنند، ایران از امنیت باثبات برخوردار است.
وی در ادامه با غلط خواندن اتهامات علیه سپاه، امنیت ایران و منطقه را مرهون فعالیت سپاه و دیگر نهادهای نظامی و انتظامی ایران دانست و افزود: وقتی سوریه درگیر جنگ شد، دولت و مردم این کشور تقاضای اقدامات مستشاری ایران را مطرح کردند و ما نیز توانستیم با این اقدامات، آرامش و امنیت را به سوریه بازگردانیم و حالا جمهوری اسلامی منشأ خیر و برکت شده است.
سردار اشتری در بخش دیگری از صحبت‌های خود، پلیس را باعث افتخار جمهوری اسلامی خواند و بر نقش فناوری در برقراری امنیت تأکید کرد. وی گفت: استفاده از تجهیزات به‌روز، سرعت عمل و دقت را بیشتر می‌کند و بهره‌گیری از تکنولوژی می‌تواند اکثر کارهای ما را انجام دهد. از جمله استفاده از فناوری جایگزین انسدادهای فیزیکی مرزها و همچنین نصب دوربین‌های کنترل مکانیزه ترافیک، برای روان‌تر شدن عبور و مرور. به طور کلی فناوری روز می‌تواند خلاء کمبود نیروی انسانی را پر کند.»
فرمانده کل ناجا در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: در هر دوره از برگزاری نمایشگاه ایپاس شاهد پیشرفت و رشد آن باشیم؛ چنان که در پانزده دوره قبل، این مهم تحقق یافته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.