معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که در حال حاضر پروژه مصلای امام خمینی (ره) به پیشرفت فیزیکی ۷۲ درصد رسیده است، گفت: مصلی حضرت امام را تا پایان سال آینده به شرط تخصیص منابع تحویل می‌دهیم.

صحن مصلی پس از نصب سازه ایوان

محمدجعفر علیزاده، رییس سازمان مجری ساختمان‌های عمومی و دولتی کشور درباره آخرین وضعیت پروژه مصلی امام خمینی (ره) اظهار داشت : خوشبختانه به دلیل تخصیص اعتبارات و منابع در قالب اسناد خزانه اسلامی  در موعد مقرر، پیشرفت فیزیکی این پروژه جهش خوبی داشت و عملیات اجرایی آن به ۷۲ درصد رسید.   

وی ادامه داد: همزمان با ساخت بخش‌های مختلف مصلی، از این پروژه بهره‌برداری هم می‌شود و شاهد برگزاری نمایشگاه‌ها، همایش‌ها و مسابقات و ... در این مجموعه هستیم و امیدواریم بتوانیم روند فعلی پیشرفت فیزیکی را حفظ کنیم.

رییس سازمان مجری ساختمان‌های عمومی و دولتی کشور با اشاره به زمان تکمیل نهایی این پروژه و تحویل آن به بهره بردار گفت: هر چند که زمان تحویل این پروژه تابع تخصیص اعتبارات است اما طبق برنامه جدید زمان بهره برداری کامل از مصلی امام خمینی (ره) پایان سال ۹۷ پیش بینی می شود.

علیزاده افزود: تمام نقشه های این پروژه و اطلاعات آن به روز شده است و برای ساخت و تکمیل آن تا کنون از مهندسان ایرانی و مصالح ساختمانی تولید داخل کشور استفاده کرده‌ایم.  

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که بوجه این پروژه برای سال جاری ۹۰ میلیارد تومان بود، گفت: این پروژه از ردیف بودجه دولتی استفاده می کند و آستان هیچ منابعی در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار نداده و در حال پیگیری هستیم که بتوانیم بودجه تکمیل پروژه مصلی حضرت امام را افزایش دهیم.    

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.