کد خبر: 238
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸

مراسم احیای لیالی قدر همچون سال‌های گذشته از ساعت ۲۲ در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود.

احیای شب قدر 96 .

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره) این مراسم در شب‌های سه شنبه، ۲۳خرداد برابر با شب نوزدهم، پنجشنبه ۲۵ خرداد برابر با شب بیست و یکم و شنبه ۲۷ خرداد برابر با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.
این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام پناهیان و مداحی حاج مرتضی طاهری از ساعت ۲۲ در شبستان مصلی آغاز شده و تا ساعت ۲:۳۰ بامداد برقرار خواهد بود.
محمدحسین سعیدیان، قرائت قرآن ابتدای مراسم احیای شب نوزدهم را به عهده خواهد داشت و آقایان قربانعلی و یزدان پناه دعای جوشن کبیر را قرائت خواهند کرد. مجری مراسم نیز مجید یراق‌بافان خواهد بود.
مراسم شب بیست و یکم نیز با قرائت قرآن کریم توسط حمیدرضا احمدی وفا آغاز خواهد شد و در ادامه مهدی قربانعلی و حسین یزدان پناه، دعای جوشن کبیر را قرائت خواهند کرد. حسن سلطانی نیز به عنوان مجری مراسم میزبان شب زنده‌داران خواهد بود.
برنامه‌های شب بیست و سوم نیز با اندکی تغییر همانند شب‌های نوزدهم و بیست و یکم برگزار خواهد شد. در این شب، محمدرضا پورزرگری قرائت قرآن ابتدای مراسم را بر عهده دارد و آقایان کریم دولتی و معتز آقایی به ترتیل خوانی خواهند پرداخت.
شبستان ۴، محوطه شرقی شبستان و صحن مرکزی مصلی آماده میزبانی از خانواده‌ها و روزه‌داران است.
گفتنی است در شب‌های قدر ماه مبارک رمضان، نمایشگاه قرآن تا ساعت ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان خواهدبود.

منبع: روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره) تهران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.