ویژه برنامه بهار معنویت همزمان با نمایشگاه بین المللی قرآن در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود که شامل بخش های مختلف از جمله قرائت قرآن و اذان، سخنرانی مذهبی، شعرخوانی شعرای آیینی، برگزاری مسابقه های قرآنی ، تواشیح و همخوانی است.

بهار معنویت

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره) این ویژه برنامه که تلفیقی از برنامه «شب های نورانی» مصلای امام خمینی(ره) و «برآستان جانان» سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است برای نخستین بار به صورت مشترک با عنوان «بهارمعنویت» برپا شده است.
بهار معنویت شامل برنامه های مختلفی از جمله قرائت قرآن و اذان، سخنرانی مذهبی، شعرخوانی شعرای آیینی، برگزاری مسابقه های قرآنی ، تواشیح و همخوانی است که از سوم تا هفدهم ماه مبارک رمضان از ۲۰ تا ۲۳ پذیرای روزه داران و علاقمندان است.
در همین راستا نیز امروز  ۱۳خرداد دکتر قاسم رضیعی، قرائت قرآن و اجرای برنامه اذان گویی را به عهده دارد. در ادامه و پس از اقامه نماز مغرب و صرف افطار ساده، آقای صالح اطهری فرد در ساعت 21:50 به قرائت قرآن پیش از سخنرانی مذهبی پرداخته و  حجت الاسلام حجت الاسلام صنیعی تهرانی به سخنرانی خواهد پرداخت. پس از آن نیز امید معنوی از شعرای آیینی کشورمان مراسم شعرخوانی را برگزار می کند.
از دیگر برنامه های امروز بهار معنویت که در صحن مرکزی مصلی برپا می شود اجرای مسابقه ویژه کودکان است و پایان بخش برنامه های امشب نیز مراسم دعاخوانی توسط استاد محمدحسین سعیدیان خواهد بود.

منبع: روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره) تهران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.