کد خبر: 196
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰

گردهمایی بزرگ جوانان فعال مسجدی روز یکشنبه دهم خردادماه در شبستان مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد.

یاران محراب در مصلی امام خمینی(ره)

این گردهمایی ۴۰۰۰ نفری که با مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان همراه شده بود، از ساعت ۱۵ شروع و تا ۱۷:۳۰ ادامه داشت و جوانان مسجدی خواهر و برادر از نقاط مختلف تهران بزرگ در آن حضور داشتند. همایش یاران محراب با قرائت آیاتی از کلام الله شروع شد و سپس حجت‌الاسلام‌ محمدجواد حاج‌ علی‌ اکبری، نماینده مقام‌معظم‌رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور به ایراد نکاتی پیرامون مسجد و نقش آن در دوران دفاع مقدس و عصر حاضر پرداخت. وی همچنین به دیدار لحظات قبل از حضور خود با مقام معظم رهبری اشاره کرد و سلام و توصیه های ایشان را به جوانان فعال مسجدی ابلاغ کرد.

پس از ایشان استاد و مفسر ارجمند قرآن کریم حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی با صحبت های گرم و ارزشمند خود درباره جوانان و اهمیت دوران جوانی و نیز آسیب شناسی مساجد و حضور فعال جوانان در آن نکاتی را یاد آور شد.

در پایان نیز مداح بزرگوار اهل بیت(ع)، آقای سید مهدی میرداماد با مولودی خوانی و مدح اسوه جوانان مسلمان جهان، حضرت علی اکبر(ع) مجلس را متبرک نمود که با استقبال باشکوه جوانان شرکت کننده در همایش همراه بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.