در شب بیست یکم ماه مبارک رمضان مصادف  با، ۱۶ تیرماه سال ۹۴، مراسم احیا با حضور گسترده مردم به همراه خانواده هایشان در مجموعه مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد.

مراسم شب قدر در بیست یکم ماه مبارک رمضان

برنامه شب دوم از لیالی قدر در حالی برگزار شد که در آن اقشار مختلف مردم مسلمان تهران با حضور گسترده به همراه خانواده هایشان در شبستان و صحن مرکزی مصلی شور و حال خاصی ایجاد کرده بودند.

مراسم شب دوم راس ساعت ۲۲ با قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط محمد حسن موحدی شروع شد و در ادامه دعای افتتاح توسط آقای محمد حسین سعیدیان و قرائت دعای جوشن کبر توسط آقایان علیرضا سبحانی و مهدی قربانعلی و با همراهی مردم زمزمه شد. همچنین قاری بین المللی قرآن کریم، امین پویا دقایقی را به تلاوت مجلسی قرآن کریم اختصاص داد.

در ساعت پایانی احیاء شب بیست یکم پس از فرمایشات حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا قاسمیان، با به سر گرفتن قرآن مراسم شب دوم احیا در ساعت ۲:۳۰ بامداد پایان یافت.

لازم به ذکر است که مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان نیز با قرائت قرآن، مرثیه خوانی حاج مرتضی طاهری و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین پناهیان در این مجموعه از ساعت ۲۲ برقرار خواهد بود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.