این نشست سراسری، در آستانه سالگرد پیروزی غرور آفرین انقلاب اسلامی و سالروز عملیات والفجر8، با حضور حضرات آیات حائری شیرازی، موحدی کرمانی، صدیقی، حجت الاسلام محمدی و پناهیان و سرداران فدوی، نقدی و سلامی و همچنین با حضور خانواده های شهدای دانشجویی بسیجی مدافع حرم و سه هزار نفر مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور از روز سه شنبه 20 بهمن بمدت دو روز در مصلای تهران برگزار خواهد شد.

نشست سه هزار نفری مسئولان بسیج دانشجویی با عنوان «حافظان انقلاب»

داوود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی از برگزاری نشست سه هزار نفری مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور خبر داد.

وی با اشاره به ضرورت حفاظت از انقلاب اسلامی اظهار داشت: همیشه حفاظت و صیانت از دستاوردها از به دست آوردن آن سخت‌تر بوده و نیاز به تلاش و از خود گذشتگی بیشتری دارد. پیروزی انقلاب و سقوط نظام شاهنشاهی سخت بود اما حفظ انقلاب و جلوگیری از سلطه دوباره مستکبرین بر کشور بسیار سخت تر است.

گودرزی اصلی ترین رسالت بسیج دانشجویی را نگاه به آرمان‌ها و حفاظت از آن‌ها دانست و گفت: بسیج دانشجویی در تمام عرصه ها خود را موظف می داند به میدان آمده و با تمام امکانات خود از انقلاب مردم ایران حفاظت و مراقبت کند.

وی تعهد به ارزشهای انقلاب را از اصلی ترین شاخصه های دانشجویان بسیجی دانست و گفت: جلوگیری از نفوذ دشمن در عرصه های مختلف اعم از فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و علمی نیازمند تعهد به ارزش های انقلاب اسلامی و شجاعت و بصیرت است.

وی افزود: بسیاری به دلیل دل بستگی به جایگاه و میزها شجاعت و بسیاری به دلیل نقص در شناخت، بصیرت لازم برای جلوگیری از نفوذ و سلطه بیگانگان بر کشور را ندارند اما دانشجویان بسیجی بارها و در میدان های مختلف اثبات کرده اند برای دفاع از مردم شریف ایران و مقابله با دشمن هیچ شکی به خود راه نمی دهند و شجاعانه به میدان می آیند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی تصریح داشت: در آستانه سالگرد پیروزی غرور آفرین انقلاب اسلامی و سالروز عملیات والفجر ۸، سه هزار مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور تحت عنوان "حافظان انقلاب" گرد هم می آیند.

وی تصریح کرد: این نشست سراسری با حضور حضرات آیات حائری شیرازی، موحدی کرمانی، صدیقی، حجت‌الاسلام محمدی و پناهیان و سرداران فدوی، نقدی و سلامی و همچنین با حضور خانواده های شهدای دانشجویی بسیجی مدافع حرم در مصلای تهران برگزار خواهد شد.

                                                                                                         

                                                                                                                                                                                                                                                         (منبع گروه سیاسی خبرگزاری میزان)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.